موحدیان: شورای ششم با نگاه آینده‌نگرانه به توسعه مشهد می‌نگرد قیمت امروز پول افغانی (۱۰ آبان ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: وجود آمار و اطلاعات دقیق، در تحقق تصمیم سازی های مشهد و استان مؤثر است استاندار خراسان رضوی: دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند آمار و اطلاعات موردنیاز را در اختیار رصدخانه شهری مشهد قرار دهند  فعلاً خبری از کاهش آلودگی هوا در مشهد نیست | کیفیت هوای شهر در مرز هشدار (۱۰ آبان ۱۴۰۴) تحلیلی تاریخی و متفاوت از شرایط مشهد در دوران شورش عصر «محمدشاه قاجار» | ۲ روی سکه حکومت «حسن‌خان سالار» جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۹۶۳۲
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
گله شهروند محترم از آغاز حفاری خط ۴ قطارشهری پیش از پایان خط ۳، همراه با پاسخ مسئولان.

پیام شهروند: در تعدادی از رسانه‌های شهر خبر از جابه‌جایی تی‌بی‌ام حفار خط ۳ به خط ۴ برای حفاری این‌خط منتشر شد. سؤال من این‌ است: مگر حفاری کل خط ۳ قطارشهری به اتمام رسیده است که خط ۴ شروع شود؟ خط ۳ قطارشهری از هر ۲ سمت (چه از سمت شهرک ابوذر و چه از سمت انتهای امیریه) اصلا به انتهای خود نرسیده است که بخواهد به جای دیگر منتقل شود. می‌دانید همین انتقال‌ها چه هزینه هنگفتی روی دست مردم مشهد می‌گذارد؟

پاسخ روابط عمومی قطارشهری:
مجموعه حفاری خط ۳توسط ۲ دستگاه حفار در حال انجام است. هر ۲ دستگاه از میدان فردوسی حرکت خود را آغاز کرده‌اند. یکی از دستگاه‌ها در بولوار امیریه است و یکی هم به انتهای بولوار امامت رسیده است. در زمانی که خط ۲ هنوز حفاری‌هایش در حال انجام بود، یکی از دستگاه‌های حفار را به خط ۳ منتقل و حفاری را آغاز کردیم و تا دستگاه حفار خط ۳ رسید، دوباره دستگاه بعدی هم منتقل شد و حفاری از ۲ جبهه در خط ۳ ادامه یافت. وقتی ما مجوز اداری و اجازه دولتی و شهری را برای احداث یک خط دیگر داریم، با توجه به اینکه پروژه باید به درصد مشخصی از پیشرفت برسد تا این‌اتفاق بیفتد، هرچه زودتر بتوانیم این‌اقدام را انجام بدهیم، به نفع مردم است. خط ۳ قرار است طی ۳ فاز به بهره‌برداری برسد. فاز اول از میدان شهدا تا پایانه مسافربری، فاز دوم از میدان شهدا تا انتهای امامت و پس از این‌ ۲ فاز، فاز سوم از ایستگاه پایانه تا انتهای شهرک ابوذر و از انتهای قاسم‌آباد تا شهرک امیریه خواهد بود. ما هیچ‌عجله‌ای برای انتقال دستگاه نداشتیم. صرفا تسریع در خدمت‌رسانی مورد نظر است. هزینه هنگفت هم اشتباه است. این‌دستگاه بالاخره باید انتقال می‌یافت، چه از آخر مجیدیه و چه از انتهای شهرک ابوذر. این‌اتفاق امروز که بیفتد با توجه به مشکلات و تورم‌های موجود، قطعا از چندماه یا سال آینده هزینه‌اش کمتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->